Dag 1-våra drömkillar

Dag 1-Min drömkille

S: Min drömkille måste vara motsatsen till alla de här fuckade kändisarna som "alla" tonårsbrudar kärar ner sig i(typ Edward, Jacob och jag vet inte fan vad de heter). Han får se ut precis hur fan han vill bara han är stolt över sig själv och sitt utseende. Han får ha vilken jävla åsikt han vill bara han är beredd att stå för den vad som än händer. Bara han tycker om mig för den jag är, för jag tänker inte lägga ner tid på att förlika mig efter hur han vill att jag ska vara eller se ut.
W: min drömkille ska ha blont lagom långt hår, som är extra snyggt med vax i. Hela han är vacker men hans ögon är helt outstanding (på många olika sätt). Han ska vara vältränad, gå på basket, vara almänt störig i klassen, vara elak mot sina vänner men vara helt otrolig när han är med mig. Vi kommer göra mycket(=många barn) och vi kommer älska dem. det var ju vi som gjorde dem. Sen kommer vi på att man kan använda kådisar(=slut på barn= vi ännu gladare). Sen kommer jag övertala honom till att skaffa ett väldigt intimt inplantat som bara jag får se (= den blir väldigt stor och det blir skönare för mig och vi gör det oftare).
N: Min beskrivning av min drömkille är ganska tvärtemot Ws (ta inte illa upp flicka).
Till att börja med ska han vara långt ifrån den där dejten i sex and the city som man ligger med och sen bara trashar. Grunden till en bra kille är en bra vän. I vänskap ingår ju det har eviga respekt och förstånd och babbel babbel babbel..men för att ett förhållande ska funka så äre viktigt att man känner varandra och vet varandras för och nackdelar.
Han ska stå på två ben, så äre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback