R.I.P Sandie <3

Den 20 oktober 2011 somnade du in, min lilla älskling.
Hur ska jag någonsin klara av livet utan dig min lilla söta ängel. Du blev 32 år, vilket är gammalt men du har alltid funnits här. Man har alltid kunnat gå till dig med problem, du har alltid snusat på tröjan, i väntan på något gott. Så har du fått något. Jag såg den dagen du försvann, du mådde så dåligt, sen red jag och veterinären kom, och sen somnade du in på kvällen. Jag saknar dig redan, mår dåligt och vill ha dig tillbaka. Men hoppas du har det bra i Trappalanda, men Lambert, Valentino, Dorina, Gernimo och alla de andra sötnosarna. Du var alltid min bästavän och kommer alltid leva kvar i mitt hjärta, du är helt enkelt bäst <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback